Inside of my head

音楽、映画、日々のことなど雑感

say something,

i'm not giving up on ou but please say something

should've written smtg like "give me reply" in the letter

i just love you so much

you are so beautiful and i couldn't turn my eyes from your long eyelashes on your dropped eyes

you are so beautiful

and u told me that u made up ur mind, u were planning to enter the grad school in UK, would be busy this year, had given up desires and enthusiasm for romance, and praised the female friend

i just can't stop loving you

you said White Day wrongly, said White House it's really the way you are which i like

don't need anything for White Day just accept me if possible

 

but much better than i expected, now i'm feeling good, it was good for me to express what i'd wanted to say for long

 

i love you love you Leo

 

追記

fb見たらアクセスしてた…とても落ち込んだ…連絡なんてきてないもの

でも お互いwebからアクセスだったから右下で見て思い出して今から見てくれるとか期待してる 多分ないけど

少しくらい手紙読んでドキドキしてくれたりしないのかな 迷惑でしかないのかな

少しくらいさ わたしはずっとあなたにドキドキさせられっぱなしだったの 少しくらい 少しくらいさ、ね

身勝手になってしまうね 気持ちを押し付けるとか 良くないってわかっているのに